  • Data: 2009-04-16 21:51:59
    Temat: Re: Projektant, dekorator potrzebny - elewacja zew
    Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gs717k$hlb$1@news.onet.pl...
    > Witam po świętach
    > Jutro ekipa zabiera sie za tynkowanie
    > tynk cementowo-wapienny na gładko
    >
    > w związku z tym szukam osoby która na podstawie zdjęć lub osobiście
    > doradzi:
    > - na jaki kolor pomalować elewację zewnętrzną
    > - jakim materiałem (drewno, tynk strukturalny, kamien tzw. łupek)
    > wykończyć detale domu - wykusz, wnęka dzwi itp
    >

    > w projekcie mialem żółty ale jakoś mi sie nie widzi,
    > dachówka czerwona, belki i podbitka brązowa
    >

    > ktoś chętny ?
    > w razie potrzeby wystawiam fotki domu na www.

    Najpierw spóbuj sam się określić, co Ci się podoba. Obejrzyj zbudowane domy
    i wizualizacje róznych biur projektowych. Na pewno znajdziesz dom podobny do
    Twojego i na pewno znajdziesz przykłady, które Ci się podobają, a które nie.
    Ważne jest, aby dom dobrze komponował się z otoczeniem, więc często warto
    coś zrobić w tym kierunku.
    Mój typowy projekt był z góry skazany na przeróbki stylistyczne i choć
    początkowo podobał mi się utrzymać rustykalno-dworkowy charakter, to gdy
    przyszło do realizacji nastąpił zwrot w kierunku nowocześniejszcy form i
    zestawień kolorów.
    Dlatego polecam strony Archonu - domy w dwóch stylach oraz projekty, które
    wyszukasz pod hasłem "domy z wizją". Obie strony były dla mnie inspiracją do
    zmian kolorystyki i detali elewacji.
    Z kolorów, które wymieniłeś, ja zamieniłbym żółty kolor tynku na bardzo
    jasny szary lub bardzo jasny szaro-kremowy. Stonowany kolor elewacji nie
    będzie konkurował z kolorem dachu.

    Pozdrawiam,
    Druid29