  • Data: 2011-11-25 09:45:00
    Temat: Re: Projektant wnetrz
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
    news:jal36e$a4b$1@node2.news.atman.pl...
    > Projektant którego ja swego czasu zatrudniłem potrafił np. urządzić
    > wnętrze bez przebudowywania pomieszczeń operując tylko kolorem, układem i
    > rysunkiem kafelek, paneli i wykładzin itd. Słuchał naszych oczekiwań,
    > upodobań i przyzwyczajeń. Dla niego projektowanie było zajęciem dodatkowym
    > wynikającym z pasji - na codzień był nauczycielem projektowania w szkole
    > budowlanej.
    Czy pracowal/pracuje w szkole budowlanej na Powstanców Sląskich (chyba ulicy
    nie przekrecilem) bo dawno temu jezdzilem tam na praktyki choc w innym
    miescie chodzilem do szkoly sredniej.

    Co do reszty odnosnie projektantow to pewnie byla roznica juz w samej
    rozmowie z tym projektantem a tymi biurami - jesli to jest jego pasja to od
    razu da sie wyczuc w rozmowie...