  • Data: 2018-06-23 11:03:48
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty wprowadziles jalowosc dyskusji. Ja ze mam dwa projektory i chociaz stary
    przyzwoicie gra to nowy o klase lepszy bo ma gestsza matryce. Opozycja ze czern
    chujowa. Ja ze poziom kontrastu lepszy niz w kinie i ze czlowiek nie rozroznia tylu
    poziomow kontrastu. Opozycja glucha i powtarza jak mantre ze czern chujowa. Opozycja
    ze glosny. Ja ze cichy i nie slychac. W necie sa tabele na ktorych sa poziomy
    glosnosci. Na tabelach ze 30 decybeli to poziom studia nagran. Nowy projektor ma 28
    decybeli w trybie eco i ze ma w tym trybie za duza jasnosc do duzego pokoju i
    musialem przyciemnic. Opozycja znowu jak mantre powtarza ze halas niewyobrazalny. I
    tak ze wszystkim. Nie mam dlp. Opozycja ze wada obrazu bo jakas poswiata sie pojawia.
    Net twierdzi ze ta wade wyeliminowali kilka lat temu. I takie pierdolenie o szopenie
    uskuteczniasz z Colliem caly czas. A do tego nie pierwszy zaczalem z osobistymi
    wycieczkami w stylu ze stary, gluchy i ze z Balut jestem.

    To jeszcze powiedz w jaki sposób podłączyłeś naziemną FHD do nowego Epsona.

    --
    Pete