  • Data: 2018-06-28 09:06:21
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.06.2018 08:49, Kris wrote:
    > Nie
    > Zatrudnianie ludzi na czarno, na jakies smieciowe umowy, nie płacenie za nich
    wymaganych składek to nie żaden odruch tylko zwykłe złodziejstwo

    Najlepiej wziąć jakiś skrajny przykład, choć ja uważam, że nasza
    rzeczywistość to już jest wystarczająco skrajny przykład ;-)
    Gdyby np. podatek dochodowy wynosił 99% to płaciłbyś go posłusznie?
    Gdzie jest granica, po przekroczeniu której, usprawiedliwiałbyś
    kombinowanie?

    > Lekarz który telewizor za 30tys "na firmę" kupił i powiesił go w salonie to odruch
    taki miał czy zwykły cwaniak jest po prostu?
    > Niedrukowanie paragonu fiskalnego przy sprzedaży to odruch czy złodziejstwo

    Nie popieram tego bo sam jestem legalistą ale nie dziwię się nic a nic!

    > Jak Tobie dres auto zapierdzieli to będziesz zwalczał przyczynę czy jednak wolałbyś
    aby dres za swój czyn odpowiedział?

    Dres narusza prawo własności, które samo w sobie nie ogranicza wolności
    osób trzecich.
    Prawo podatkowe i ogólnie ograniczenia dz. gosp. co i rusz wchodzą z
    tymi wolnościami w konflikt.
    Nie ma tu analogii wprost niestety.

    --
    Pozdr.