  • Data: 2018-06-28 09:48:22
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.06.2018 09:25, Kris wrote:

    > Podaj ta dolną granice która nie usprawiedliwia kombinowania- 1% czy może 15%

    Nie usprawiedliwiam kombinowania. Po prostu jestem ciekaw tego o co Cię
    zapytałem.

    > Ale jest to złodziejstwo czy nie?

    Jest jeśli podpada pod definicję, którą rozumiemy jednakowo.
    I co z tego?

    > To ze taki jeden mojej Mamie kilka tysi wynagrodzenia wisi też Ciebie nie dziwi?

    Nie :-(

    > W wolnym kraju dres tez chce mieć samochód więc go Tobie zabrał;)

    Otóż to! Napisałeś dokładnie to samo tylko innymi słowy.
    W wolnym kraju nie byłoby podatku dochodowego ze wszystkimi jego złymi
    skutkami.
    Niestety nie żyjemy w wolnym kraju w kwestii wolności działania.
    Nawet wolność gadania zaczyna być ograniczania.
    W wolnym kraju prawo minimalizuje ograniczanie wolności. Niestety już
    dawno przekroczyliśmy to niezbędne minimum czego skutki obserwujemy a
    Twoja mama doświadcza - państwo działa niewydolnie, źle.

    > I dzięki temu przyzwalajmy na kombinowanie i kradzież?

    I dzięki temu dzieje się to co się dzieje.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info