  • Data: 2018-06-28 09:03:08
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 28 czerwca 2018 08:52:11 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Jeśli rząd zmusza ludzi do robienia absurdalnych rzeczy to nie ma co się
    > dziwić, że trafia to na opór materii.
    > Ale Ty się jednak dziwisz.

    Na dresa który tobie auto ukradnie tez masz jakieś usprawiedliwienie w typie że
    coś/ktoś go do tego zmusił?
    A może mam się nie dziwić temu ze moja Mama ma od kilku lat nakaz zapłaty(na teraz to
    już pewnie ponad 10tys) za niewypłacone jej wynagrodzenie?
    Rząd tego przedsiębiorce zmusił żeby mojej Mamie wynagrodzenia nie wypłacił? Biedny
    facet do dzisiaj nie jest, dom ma, przyzwoitą fura jeździ, biznes dalej
    prowadzi.Znaczy on to robi tylko w papierach ktoś inny
    Sporą teczkę z korespondencją od komornika mam w tej sprawie już.