  • Data: 2018-06-28 09:14:53
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.06.2018 09:03, Kris wrote:
    > Na dresa który tobie auto ukradnie tez masz jakieś usprawiedliwienie w typie że
    coś/ktoś go do tego zmusił?

    Pisałem o tym w innym wątku.

    > A może mam się nie dziwić temu ze moja Mama ma od kilku lat nakaz zapłaty(na teraz
    to już pewnie ponad 10tys) za niewypłacone jej wynagrodzenie?
    > Rząd tego przedsiębiorce zmusił żeby mojej Mamie wynagrodzenia nie wypłacił? Biedny
    facet do dzisiaj nie jest, dom ma, przyzwoitą fura jeździ, biznes dalej
    prowadzi.Znaczy on to robi tylko w papierach ktoś inny
    > Sporą teczkę z korespondencją od komornika mam w tej sprawie już.

    A jaki to ma związek z tym o czym piszemy???
    Jak ktoś łamie prawo to trzeba go spacyfikować natychmiast!!
    Czy ja gdzieś napisałem, że ma być inaczej?

    Próbuję Ci wyjaśnić, że to jak wygląda np. rynek pracy zależy od tego w
    jakich warunkach prawnych pracodawca działa.
    Nie rozpisuje się o pojedynczych przypadkach tylko ogólnie.
    Więcej wolności gosp. skutkuje zwiększeniem konkurencyjności co samo w
    sobie jest zbawienne bo być może wspomniany przez Ciebie biznesmen
    inaczej patrzyłby na pracowników, których zatrudnia mając na karku
    oddech konkurencji.
    Być może pracownicy mogliby wybierać w ofertach a nie trząść tyłkiem u
    pracowdawcy bo na rynku roboty brak ect.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info