  • Data: 2018-09-24 18:56:22
    Temat: Re: Projektor doleciał
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > DPI się używa w określaniu rozdzielczości urządzeń drukujących, w
    > urządzeniach świecących jest PPI. Ignorancie. :P
    masz racje. PPI Złapałeś mnie na "literówce". czy to zmienia fakt, że
    oko ludzkie Twoje również, nie jest w stanie dostrzec pewnych
    szczegółów? Czy mam domniemywać, ze jedynym argumentem, jak często jest
    wyłapywanie przejęzyczeń.

    > Już ci napisałem, to że ty nie widzisz nie znaczy że inni nie widzą.
    zrób test. jak rozróżniasz 4k od full hd?

    > No inne, bo rozmazuje dobrej jakości sygnał
    nie. bo jest większy. JAk uważasz że jest mniejszy napisz to jako nowy
    post i podpisz się pod tym

    > Czemu tylko 3m? Usiądź 10m dalej, nie żałuj sobie, to jeszcze tańszy
    > projektor kupisz. Ergo, nie po to się kupuje większy ekran i zwiększa w nim
    > rozdzielczość żeby się później od niego oddalać i wszystkie zalety za które
    > się zapłaciło niweczyć. Ale niektórzy widzę wyjątkowo zdolni są.
    to ja mam teraz napisać, żebyś sobie usiadł 40cm od swojego telewizora?
    Nie, bo to poziom przedszkolaków. spróbuj zemną dyskutować, podawać
    argumenty, a nie mówić mi co ja mam robić. Zastanów się

    > Zajebiście rozmazany i wypsiany.
    > Żaden, bo i żaden takiego syfiastego obrazu nie da. :P
    po co to piszesz? Ja mam taką filozofię. jeśli za ułamek ceny, kupię
    produkt który spełnia większość moich oczekiwań - biorę. Co w Tobie
    siedzi, żeby kpić z czyjegoś stylu życia. Ja szczerze współczuje
    ludziom, który muszą za każde pieniądze osiągnąć 100 albo i więcej
    procent tego co chcą, bo raz że to jest piekielnie drogie, dwa ze
    najczęściej na kredyt. więc jeśli mogę kupić cokolwiek w lombardzie,
    lidlu to kupuje. szczególnie jeśli to towary które są dobrem
    niekoniecznym, rozrywkowym.

    > Jakbyś nie zauważył, żona sugeruje żebyście się z synem wzięli za coś
    > kreatywnego bo za wiele czasu marnujecie oglądając ogłupiające seriale. :P
    Na serio pytam. co z Tobą nie tak, że innym ludziom wmawiasz co mają robić?

    ToMasz