  • Data: 2013-06-22 12:42:59
    Temat: Re: Projekty domów - gotowce a indywidualne
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie kieruj się wyłącznie kosztami projektu - to zła ekonomia.
    > Pamiętaj, że jeśli poprawienie błędu w projekcie kosztuje 100 zł,
    > to poprawienie w trakcie budowy kosztuje już 1000 zł, a poprawienie
    > go już po zakończeniu budowy - 10.000 zł.

    Dokładnie !!!!!
    I dlatego uważam że warto zatrudnić architekta wnętrz
    (nie do wyboru koloru płytek czy innych dupereli )
    ale żeby wiedzieć czego się chce.

    Mnie nowy układ mieszkania kosztował jakieś 15 tys złotych
    (w tym architekt 2000).

    A przecież przy starym układzie musiałem kupić meble drzwi płytki + robocizna.
    I to naprewno było więcej niż 2000