  • Data: 2013-06-21 12:40:54
    Temat: Re: Projekty domów - gotowce a indywidualne
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kpt45n$fiq$1@news.task.gda.pl...

    > nie buduj dworkowego już tego gówna w polsce wystarczy... a brakuje fajne
    > nowoczesnej architektury. na której jest miło oko zaiwesić.

    Marku niestety wpierw przed zastanawianiem się co che musi zajrzeć do planu
    zagospodarowania terenu lub prosić o wydanie Warunków Zabudowy.
    Inaczej może się zdziwić że chce coś na co nie dostanie pozwolenia.
    Ja sam u siebie się zdziwiłem bo chciałem dach gdzieś ~15 stopni bo wtedy
    bym sobie zamiast tardycyjnej wiezby zaprojektowal wiazary deskowe dachowe
    ale architekt mi pokazal ze plan narzuca kat dachu 30-45 stopni i nie ma
    zmiluj.