  • Data: 2013-06-25 19:47:53
    Temat: Re: Projekty domów - gotowce a indywidualne
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 06:21:40 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    [...]
    > tak samo jeśłi idzie o pokój do pracy czy dziecięcy...
    > Bo potem to ty sie probujesz z meblami dopasować do okien drzwi i innych
    > elementów.

    Mam rozumiec, ze Ty proponujesz mu dopasowac dom do mebli, a nie meble do domu?
    SERIO!? A jak sie meble zuzyja lub znudza to doradzisz zburzenie i zbudowanie domu od
    podstaw do wybranych wczesniej mebli? ;-) Jeden z wiekszych nonsensow jaki slyszalem
    :-)

    Ja rozumiem, ze mozna miec (ja mialem) koncept gdzie co ma stac - przydatne przede
    wszystkim pod umiejscowienie gniazdek elektrycznych. Ale taki koncept to sie robi w
    jeden wieczor, a nie w rok :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.