  • Data: 2013-06-26 18:01:58
    Temat: Re: Projekty domów - gotowce a indywidualne
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-25 22:55, Kris pisze:

    > Taaa. Fronty od 30cm w góre a blaty kuchenne z Ikei bodajże
    > mają inna szerokość jak te nie z Ikei

    > Głębokości mają różne.

    Wszystko prawda, tylko że w sumie istnieje może kilka typoszeregów
    w rozmiarach mebli i projektant ma większość z nich "w głowie".
    A jeśli nie ma, to powinien mieć na półce książkę Neuferta, w której
    są wszystkie typowe wymiary architektoniczne (ja też ją mam, chociaż
    nie jestem architektem). Wystarczy że spyta inwestora czy ten planuje
    kupić meble z, powiedzmy, Ikei - czy innego dostawcy masowego - czy
    robione indywidualnie na wymiar.

    Pozdr,
    --
    ŁK