  • Data: 2013-11-16 16:03:13
    Temat: Re: Prośba o opinię nt materiałów do wykonania domu.
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:l62hnj$bt7$1@node2.news.atman.pl...
    > Witajcie,
    >
    > ponieważ budowanie trafiło również na mnie, a z tego tematu niewiele wiem,
    > więc proszę Was o ocenę załącznika do umowy na budowę domu i określającego
    > elementy konstrukcji domu.
    >
    > Czy nie ma tam jakiejś miny?
    >
    > Dom parterowy bez poddasza użytkowego, dach skośny.
    >
    > link do dokumentu:
    > http://tinyurl.com/pvpea6l
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > Piotr

    Rekuperacja najtansza jaka jest na rynku, z tego co wiem to sypie sie na
    maksa.
    Nie ma cen ale np. Viessmann ostatnio zjechal z cenami ostro i na taki dom
    masz firmowke juz za 7-8 tys.
    Ocieplenie generalnie slabe jak na dzisiejsze standarty, zarowno
    stropu/dachu jak i scian.
    Ale to moze byc moje subiektywne odczucie bo siedze w szkieletowce gdzie Uwk
    scian ponizej 0,1 to standart,
    ale 20 cm w strop/dach to porazka.
    Okna tez slabe, nie wiem czy "Aliplast" to literowka czy chinczyk, ale nawet
    z Aluplastu juz przy 3 szybach i duzych oknach 1,0 to absolutne minimum.
    (dla calego okna, bo tu nie podane jak jest liczone)
    Sa dwa wyjscia, albo to strasznie tani dom, albo chca Cie wkrecic.
    Wszystko zalezy za ile to cudo i ile ma m2...
    Najlepiej spytaj jaki standart NF gwarantuja bo mi wyglada ze grubo powyzej
    setki i zima koszta Cie zabija.

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl