  • Data: 2009-02-12 20:43:09
    Temat: Re: Prośba o pomoc - balkonik
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    > Wiosna już tuz tuz a my dalej walczymy z projektem. W zasadzie zostało nam
    > dogranie tylko południowej fasady budynku, czyli balkon, podpory balkonu,
    > okna, drzwi tarasowe i taras i w związku z tym mamy problem bo nie umiemy
    > się zdecydować. Może ktos podpowie coś lub rzuci jakieś nowe światło na
    > sprawę....
    > Na załączonym obrazku widać całą historię modyfikacji tej fasady. Z
    > oryginalnej (nr 1) powiekszylismy balkon (nr 2), ale potem stwierdzilismy,
> [...]

    Ja również jestem za wersją 4.
    Co do mostkka termicznego to przecież mozna sobie z tym poradzić.
    Wystarczy zwykły styropian. Ja tak zrobiłem i jest OK.
    Optycznie stanie się balkon masywniejszy, co przy sporym balkonie da raczej
    efekt pozytywny. Przy sporym balkonie pomyslałbym tez o orynnowaniu.

    Pzdr
    J23