  • Data: 2016-01-29 16:03:12
    Temat: Re: Prywatny wodociąg/kanalizacja w drodze gminnej.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 stycznia 2016 15:28:36 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Dzieki lagodnej zimie wielu mieszkajacych w domkach nie mialo frajdy >odsniezania.
    Co innego jak by przez miesiac codziennie spadalo 15 centymetrow >sniegu a srednia
    temperatura byla by w okolicach -10. Wstawali by rano pol >godziny wczesniej i do
    sipy marsz. Po pracy cwiczenia rekraacyjne z sipa a >wieczorem dla lepszego snu pol
    godziny na cwiczenia na swiezym powietrzu zeby >sie lepiej spalo. Taka szeroko pojeta
    zimowa rekraacja.
    W obecnym domu już 8 zimę mieszkam. Jestem również szczęśliwym posiadaczem ok 150
    metrowego odcinka drogi prowadzącej od drogi miejskiej do mojej bramy.
    Przez te 8 lat dosłownie kilka razy odśnieżałem podjazd i kilka razy była konieczność
    odśnieżenia drogi. Facet z pługiem odśnieżającym drogę miejską raz na sezon dostał na
    flaszkę i odśnieżał moją drogę.
    W tym roku takiej konieczności nawet nie było.
    Za to jak mieszkałem w kilka lat w bloku to w ramach rekreacji musiałem biegać po
    schodach z góry na dół kilka razy dziennie( a to do pracy, a top po piwo, a to po sól
    bo zbrakło itp. Kurczę nieraz piwa sobie odmawiałem bo nie chciało mi się po schodach
    dymac.
    A jak się pies pojawił to biegania po schodach kilkanaście razy dziennie było.
    Blok był 12 rodzinny- prawie wszyscy sąsiedzi ok. Prawie bo z jedną taką blisko
    100letnią baba żyć się nie dało- na korytarzu wystawała i wszystkich pouczała i
    komentowała. No i wszystko jej przeszkadzało. Tylko dlatego żeby jej nie spotykać
    warto było dom wybudować;)