    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przecinarka do glazury
    Date: Wed, 11 Jan 2012 02:42:51 -0800 (PST)

    On Jan 11, 10:30 am, Rick <r...@...pl> wrote:
    > Witam,
    > Pożyczyłem taką zwykłą przecinarkę. Posiada ona zbiornik na wodę, tarcza w dolnej
    części jest/powinna być zanurzona. Jak to ustrojstwo powinno działać? Każda próba
    włączenia urządzenia powoduje piękną kałużę. Po prostu obracająca się tarcza tak
    wzburza wodę, że się przelewa. Czy robię coś źle, może ten typ tak ma? Czy cięcie na
    sucho, oprócz pyłu ma jakieś inne negatywne skutki, np. szybsze zużycie tarczy?
    > Pzdr
    > Rick

    Trzeba nalac tylko tyle aby czubek tarczy sie zanurzal w wodzie. Wtedy
    tarcza bedzie tylko troche chlapac a jesli przecinarka ma oslone nad
    tarcza to nie bedzie chlapac po calym pokoju.

    Najlepiej ja ustawic na zewnatrz tak aby chlapala na trawnik...

    Ciecie na sucho powoduje zuzywanie sie tarczy ale moze tez zaskutkowac
    wiekszym wykruszaniem sie cietej plytki.