  • Data: 2012-01-11 11:10:31
    Temat: Re: Przecinarka do glazury
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:9ac85150-8978-41e3-a0a5-191ee2d96fa4@i6g2000vbk
    .googlegroups.com...

    >Trzeba nalac tylko tyle aby czubek tarczy sie zanurzal w wodzie. Wtedy
    >tarcza bedzie tylko troche chlapac a jesli przecinarka ma oslone nad
    >tarcza to nie bedzie chlapac po calym pokoju.
    >Najlepiej ja ustawic na zewnatrz tak aby chlapala na trawnik...

    Ja mam dorobioną do wanienki w wywierconym otworze taką cieńką rureczkę i
    podłączam do niej wąż ogrodowy. Rureczka przyklejona została klejem na
    gorąco. Na kranie na ścianie ustawiam taki przepływ wody że tylko kapie z
    tej rureczki. W boku tej wanienki wywierciłem na pewnej wysokości dziurkę
    jako przelew. W ten sposób tarcza tylko częścią ścierną zanurzona jest w
    wodzie i nie chlapie tak strasznie. Ale tnę i tak zawsze na podwórku.

    >Ciecie na sucho powoduje zuzywanie sie tarczy ale moze tez zaskutkowac
    >wiekszym wykruszaniem sie cietej plytki.

    Zdarzyło mi się na początku że zbyt sucha tarcza nagrzała się zbytnio i
    dosłownie w ułamku sekundy zwichrowała się co spowodowało natychmiastowe
    pęknięcie płytki. Bywało też że zbyt ostra jazda na sucho powodowała
    nagrzewanie się samej płytki w miejscu cięcia i też pękało. Woda jest więc
    konieczna i należy zadbać aby cały czas tarcza była nią zwilżana.

    Marek