  • Data: 2009-02-14 09:35:49
    Temat: Re: Przeciwwskazania do gresu z marketu??
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:oh30r2xs94ur.1uucc14puywqf$.dlg@40tude.net...

    > Wczoraj przy okazji wizyty w zaprzyjaźnionej hurtowni mialem okazje
    > rozmawiac z PH regionalnym Paradyża. Firma do wakacji ma zamiar wycofac z
    > marketów wszystkie swoje dotychczasowe kolekcje i bedzie produkowac plytki
    > specjalnie w wersjach marketowych :)

    I co w zwiazku z tym. Czy uważasz że markowej firmie będzie się opłacało
    robić chłam? Sami sobie strzelą w stopę? Ja myślę że raczej chodzi o
    wyłączność- czyli kolekcja z Casto jest dostępna tylko tam itp. Jak fabryka
    ma linię technologiczną , opracowane procedury, certyfikaty, pewnie jakies
    ISO to myślisz że po przestawieniu się na markety, rozkalibrowuje maszyny,
    "cement oszczędza, piasku i wody nie żałuje". Pamietaj że klienci "głosują
    nogami" a to może być bardzo bolesne i firmy o tym wiedzą. Chłam to moga
    robic dla marketów firmy nie dbajace o swoją marke itp.
    Skoro markety istnieją, ludzie w nich kupuja to chyba nie jest tam tak
    żle. A wykonawcy zawsze będą inwestorom wciskać że markety to chłam,
    ponieważ markety nie odpalają im działki jak Pan Józek prowadzący hurtownię
    budowlaną na rogu.

    Kris