  • Data: 2009-02-14 10:50:24
    Temat: Re: Przeciwwskazania do gresu z marketu??
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Feb 2009 10:35:49 +0100, Kris napisał(a):

    > "cement oszczędza, piasku i wody nie żałuje". Pamietaj że klienci "głosują
    > nogami" a to może być bardzo bolesne i firmy o tym wiedzą. Chłam to moga
    > robic dla marketów firmy nie dbajace o swoją marke itp.

    Klienci nie "głosują nogami", tylko oczami i portfelem, wiec Twoja teoria
    bierze w łeb :) Raczej nie rozkalibrują maszyn w fabryce, ale zrobią nową
    linie technologiczną. Myslisz, ze dlaczego robia taki ruch? Przeciez nie
    dlatego, ze hurtownicy im sie skarżą że casto odbiera klientów, bo casto
    bierze tyle co 20 hurtowników razem wziętych, zreszta tak jak mowilem da
    sie uzyskac u dystrybutora cene lepsza niz w markecie wiec tak czy inaczej
    kazdy zarabia. Mysle, ze chodzi tutaj o minimalizacje kosztów, bo niektore
    ich plytki sa za drogie, a teraz beda tansze, natomiast asortyment raczej
    nie zubożeje.

    --
    best regards,
    scream