  • Data: 2009-02-15 15:36:31
    Temat: Re: Przeciwwskazania do gresu z marketu??
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > NGK to jedne z najlepszych swiec zaplonowych na swiecie, o ile nie
    > najlepsze. W kazdym razie scisla czolowka producentow i nie ma co sie
    > deprecjonowac faktem posiadania swiec NGK, a raczej odwrotnie.

    alez ja to wiem :)
    ja sie bardzo ciesze, pokazuje tylko ze bardzo dobry producent (NGK) robi
    czesci dla innej firmy ktora je pozniej sprzedaje pod swoja marka za o wiele
    wieksza cene :)
    a towar ten sam, bardzo dobrej jakosci mozna kupic taniej(jak wlasnie NGK :)
    ale niektorzy beda uwazac nadal ze co czesc z ASO to czesc z ASO, drozsza to
    musi byc lepsza :)

    > Szczerze mowiac nie widzialem takiej ilosci swiec zaplonowych robionych
    > dla tak wielu marek samochodow na pierwszy montaz, jak wlasnie NGK z
    > logiem marki samochodu. Malo tego te swiece sa robione dla konkretnych
    > silnikow konkretnych marek, gdzie brak jest jednoznaczenego zamiennika
    > innego producenta.

    jak paski Contitecha(produkujacy paski dla takich producentow jak VW, Ford,
    BMW), lozyska SKFa(dla wielu wielu producentow robi czesci), uklady
    hamulcowe ATE, no i elektronika chociazby od Boscha.
    te wszystkie towary sa dostepne z logiem producenta oraz z logiem danej
    marki dla ktorej to on produkuje podezspoly, roznice w cenach czasem
    olbrzymie.
    do mojego samochodu cewka zaplonowa z logiem Motorcraft(+ male logo boscha:)
    kosztuje kolo 450 zl a bosch prawie o polowe taniej :)

    --
    pzdr
    piotrek