  • Data: 2012-10-14 12:04:05
    Temat: Re: Przeczytajcie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    4CX250 wrote:
> [...]
    >
    > Pamiętam, jak jeszcze mieliśmy zamknięte granice, z paszportami
    > wszędzie, to normalnymi były informacje w mediach że tu ukradli tam
    > sprzeniewierzyli, tu zmarnowali. Tak było, nie inaczej!. Wtedy też
    > kradli. Myśłałem wtedy o uni jak o jakims policjancie który
    > przypilnuje tych naszych złodzieji przy korycie i zacznie ich
    > rozliczać z wydawanych pieniędzy. Myliłem się. Zamiast złodzieji przy
    > korycie pilnować, zabrali się
    > ochoczo za pilnowanie nas, żeby przypadkiem babcia marchewki nie
    > sprzedała albo chłopak grzybów lub borówek.
    no i twoim zdaniem to unia to robi? nie to nasi kochani politycy i
    samorządowcy to robią, bo my jako obywatele mamy wszytsko w dupie i głównei
    sie zajmujemy tym co zwykle czyli lawirowaniem.

    > Jaki ja głupi byłem...

    wolałbyś nie wiedzieć co by sie w Polsce działo gdyby nie unia.

    A unia to nie żadne zombi, tak to tylko ... gadają.