    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Date: Fri, 13 Mar 2009 20:58:09 +0100

    kiki wrote:
    > Mam głębsze przemyślenia odnośnie posadzek. Kiedyś wydawało mi się, że
    > lepiej wziąć super firmę, zapłacić jak za zboże i mieć extra równiutką
    > posadzkę.
    > Guzik prawda.
    > jeżeli kładziecie gres polerowany, marmur lub granit i zależy wam
    > żeby rogi się idealnie schodziły, żeby nie było załamań światła to i
    > tak trzeba wylać samopoziom.
    > Dochodzę do wniosku, że posadzki wylać tanio, badziewiastą firmą ale
    > taką żeby chociaż nie oszukiwała na cemencie i plastyfikatorze. Na to
    > wylać wylewkę zamopoziomującą.
> [...]

    wylewka zawsze sie leciutko wygina pod swoim ciężarem na rogach jest wyżej w
    środku głębiej. i masz rację że na tym jest ciężko położyć polery, bo
    wyjdzie kupa. Pomijając ze polery są najbardziej niepraktyczną posadzką jaka
    istnieje bo nie dosyć ze widać każdy brud to jeszcze są cholernie śliskie a
    jak polejesz woda są jak lodowisko.