eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePrzerabiał ktoś ogrzewanie promiennikami podczerwieni? › Re: Przerabiał ktoś ogrzewanie promiennikami podczerwieni?
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Przerabiał ktoś ogrzewanie promiennikami podczerwieni?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <1r5x9i7sieoae$.dlg@myjk.org>
    <9...@g...com>
    Date: Wed, 7 Aug 2019 18:29:04 +0200

    Wed, 7 Aug 2019 08:33:55 -0700 (PDT), s...@g...com

    > No pisalem ze sie nie zgadzamy. Tym bardziej sie nie zgadzamy.

    Ja to napisałem, ale mniejsza o większość.

    > Po kij kontynuowac dyskusje?

    Bo chyba po to ją rozpoczynałeś aby dojść do wniosków jakichś. Ty dyskusję
    chcesz skończyć bo mnie brakuje mam wiary w to co piszesz. No brakuje, bo
    fizyka i logika temu przeczy.

    > To zamontowac nawiewowe elektryczne.

    Ale to będzie droższe w instalacji i używalności niż klimatyzatory.

    > Lub gazowe jak jest mozliwosc.
    > Ale jak sie uparles na promienniki, spoko. Niech sluza.

    Bzdura, na nic takiego się nie uparłem, poza zaprzeczeniem że tylko
    promienniki się przyczynią do powstania grzyba a inne źródła nie.

    > LOL.

    Argument porażający.

    > No. Kup se te promienniki. Dobre beda. Nie polecam, ale dobre beda.

    Naucz się czytać ze zrozumieniem, bo ewidentnie masz tym problem. Nigdzie
    ich nie polecałem -- polecałem w przypadku grzania prądem pompę ciepła (vel
    klimatyzator jak nie ma niskotemperaturowego systemu CO), a promienniki
    tylko w ostateczności i jako uzupełniające głónego źródła ciepła (coś jak
    kominek co to się go od święta odpala).

    > Piszesz wyraznie, ale czytasz po lebkach.
    > Jak komus w rece zimno to znaczy ze albo ma ogolnie zimno
    > albo ma przeciagi. Albo mieszka z zimnolubem.
    > Kazda z tych sytuacji sprzyja grzybowi.

    Żadna nie sprzyja. Poczytaj sobie o punkcie rosy który sprzyja wystąpieniu
    grzyba i pleśni, tj. jakie warunki muszą wystąpić aby ten grzyb wylazł. W
    skrócie ściany muszą być przemarznięte, w powietrzu musi być gorąco i musi
    być brak albo znikoma wentylacja przez co w powietrzu jest dużo wody. I
    musi to swoje trwać. Wtedy są warunki do występowania grzyba, a nie jak się
    wietrzy i jest zimno.

    > Zrobicie jak wam pasuje. Powtarzac sie nie mam juz potrzeby. Powodzenia.

    W ogóle niepotrzebnie zaczynałeś.

    --
    Pozdor
    Myjk