  • Data: 2009-12-13 17:17:52
    Temat: Re: Przerastające Tuje
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński wrote:

    > Jednak bym się tego zbytnio nie bał, bo rolnicy masowo go
    > używają i kupując zdrową żywność w warzywniaku wraz z panem
    > Maciejem Piotrowskim jemy właśnie taką chemię, której on się
    > tak boi. Hahahaha. :-))))

    Aha.. Smiejemy się z wątpliwości dotyczących co bardziej
    kontrowersyjnych środków ochrony roślin ale równocześnie
    się dziwimy skąd nie wiadomo dlaczego w statystykach mamy
    skok zachorowalności na choroby nowotworowe. Skorelowane
    z wprowadzeniem co ciekawszych środków ochrony roślin,
    zaczynając od DDT. Hahahahaha.

    Niestety pełna racja w kwestii tego iż jemy żywność która
    może nam zrobic kuku.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.