  • Data: 2009-12-14 14:05:45
    Temat: Re: Przerastające Tuje
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:hg37kf$6ad$1@news.onet.pl...

    > Aha.. Smiejemy się z wątpliwości dotyczących co bardziej
    > kontrowersyjnych środków ochrony roślin ale równocześnie
    > się dziwimy skąd nie wiadomo dlaczego w statystykach mamy
    > skok zachorowalności na choroby nowotworowe. Skorelowane
    > z wprowadzeniem co ciekawszych środków ochrony roślin,
    > zaczynając od DDT. Hahahahaha.
    >
    > Niestety pełna racja w kwestii tego iż jemy żywność która
    > może nam zrobic kuku.

    Moje statystyki potwierdzają znaczący wzrost długości życia ludzi. Na coś
    trzeba umrzeć, więc tym samym zwiększając długość życia zwiększa się szansę
    śmierci na raka.
    Gdyby kiedyś znaleziono skuteczne lekarstwo na raka, to okaże się że wzrosła
    ilość ludzi chorujących na serce. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/