eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePrzerobienie projektu wentylacji z grawitacyjnej na mechanicznąRe: Przerobienie projektu wentylacji z grawitacyjnej na mechaniczną
  • Data: 2009-01-30 22:21:14
    Temat: Re: Przerobienie projektu wentylacji z grawitacyjnej na mechaniczną
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czarek wrote:

    > Może masz rację, tylko jak to rozwiązać? Ja nie bardzo mam pomysł który
    > daoby się zrealizować, bez gruntownej zmiany koncepcji przedsionka. Z
    > drugiej strony, problem dotyczy tylko trzech najniższych schodków i kąta
    > 90 st - korzystałem okazjonalnie z bardziej uciążliwych rozwiązań i
    > właściwie nie wydawały się aż tak straszne...
    W moim domu rodzinnym mam niestety takie rozwiązanie i to są też tylko
    trzy stopnie ale jak nie popatrzę na schody jak idę to już parę razy już
    zleciałem.

    Ale chętnie poznałbym
    > Wasze propozycje lepszych rozwiązań w tym zakresie.
    Dom jest tak ciasny że trudo tam znaleść inne rozwiązanie, nic ci nie
    poradzę, może inny projekt?

    W zupełności wystarczy.

    --
    Pozdr