  • Data: 2012-05-09 13:19:42
    Temat: Re: Przyczepka NEPTUN
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 maja 2012 08:54:25 UTC+2 użytkownik Einstein napisał:
    > Witam w ofercie OBI znalazłem przyczepkę NEPTUN NR OBI 5755020, która
    > posiada wymiar przestrzeni ładunkowej 202x114x30, koła 155/70/R13,
    > otwierana tylna burtę oraz koło podporowe. W komplecie jest plandeka i
    > stelaż. Pytanie do użytkowników, czy podana wyżej przyczepka jest coś
    > warta? Jakie jest max obciążenie takiej przyczepki? Większej nie
    > potrzebuję.

    Malutka przestrzeń ładunkowa. Nie włożysz dwóch palet obok siebie nawet
    Ja na Twoim miejscu poszukałbym używanych lub tzw samoróbek.
    Za 1500 powinienes znależć soliudna większa przyczepke.
    Ja takie jeszcze niedawno w podobnej cenie robiłem na osi od Audi 80.
    Były sporo większe od tej i bardzo solidne/ pakowne. Robiłem pod wymiuar dwóch
    europalet min.