  • Data: 2011-04-13 06:03:38
    Temat: Re: Przyłącz gazu - czy konieczny
    Od: lopi1 <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Kwi, 21:02, Skimir <p...@M...onet.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > W projekcie mam uwzględnioną instalację gazową w domu, uzgodnioną trasę
    > przyłącza z sieci oraz wydane warunki (inna sprawa, że się przeterminowały).
    > Mam zamiar przygotować dom pod podłączenie gazu, wykonać wewnątrz
    > instalację jednak na chwilę obecną nie chcę zawierać umowy z dostawcą
    > ani wykonywać przyłącza.
    >
    > Czy nie będzie to powodować problemów z odbiorem budynku?
    > Logicznie myśląc nie, ale w tym kraju to trudno wyczuć...
    >
    > --
    > M.

    Szafka gazowa na ścianie budynku, czy w linii ogrodzenia. Jeśli w
    linii ogrodzenia, które jest oddalone od budynku to GSG
    najprawdopodobniej (taka praktyka) uzgodniło tylko przyłącze od sieci
    do szafki z kurkiem głównym i gazomierzem. Reszta instalacji
    zewnętrzno-wewnętrznej ich nie interesuje i sam musisz się z tym
    bujać.