  • Data: 2013-02-11 13:48:09
    Temat: Re: Pustaki Jopek -opinie
    Od: quent <q...@b...gmail.kom> szukaj wiadomości tego autora

    Rozumiem, że Tobie mogło się to nie przytrafić.
    Sam rozważałem przed budową 1W ale ilość wątków na forum muratora o tym,
    że mało kto potrafi to dobrze wymurować mnie przeraziła, w tamtym czasie
    2 znajomych stawiało dom z grubego Ytonga i obaj docieplali potem 5cm
    styro. Po prostu wiało ze szpar.
    Dlatego porzuciłem ten pomysł.

    Budowałem w końcu 2W z Ytonga 600/24, sprawdzałem osobiście dokładnie 1
    warstwę, murowanie na cienką spoinę... a potem i tak okazało się, że
    pojawiały się szpary gdzieniegdzie.
    Na szczęście mam ścianę 2W i za gaz płacę dziś niewiele.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info