  • Data: 2010-01-30 19:46:00
    Temat: Re: Pytanie do fachowców instalatorów - hydraulika
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:hk1viu$bmn$1@news.interia.pl...

    > miodzio inwestor. Kocham takich.

    Zeby bylo fajniej to nigdzie ceramicznych skrzynek nie moglem znalezc, a te
    cale metalowe, które znalazlem jemu sie nie podobaly. Zaproponowalem mu, ze
    zamontuje skrzynke plastikowa (jej spód) oslonieta drzwiczkami wykonanymi ze
    szkla wytapianego metoda fusingu robionymi na specjalne zamówienie (z reszta
    bardzo ladne), ale nawet nie chcial spodu z tworzywa. W koncu umówilismy
    sie, ze sam sobie znajdzie odpowiednia skrzynke. Kiedy po 2 tygodniach
    oczekiwania na te skrzynke jeszcze jej nie mial, a po moich ponagleniach
    przytargal w koncu skrzynke plastikowa tyle, ze innej firmy niz ja mu
    proponowalem i to jeszcze zbyt mala jak na potrzeby tak olbrzymiego domu to
    sobie odpuscilem wspólprace z gosciem :)