  • Data: 2010-02-08 14:44:38
    Temat: Re: Pytanie do fachowców instalatorów - hydraulika
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a tak BTW co polecacie jako "emergency gasidło" w przypadku
    zagotowania wody, czy też pożaru komina, przy kominku z płaszczem i
    zwyklym (opalanym drewnem), bo trzymanie wiader z piaskiem w salonie
    raczej odpada :-)
    ja mam kilogramową gaśnice proszkową
    a może taki wynalazek: http://www.kulagasnicza.pl/
    wrzucam do kominka, zamykam i po sprawie...

    pozdrawiam
    s_13