  • Data: 2010-02-08 22:38:02
    Temat: Re: Pytanie do fachowców instalatorów - hydraulika
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1p0t5i8l2mabr$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Tylko teraz dowiedz się, że piroliza wody to nei taki szybki proces, nie w
    > takich temperaturach, a co więcej - do rozkąłdu wody tyle samo trzeba
    > włożyć energii, co potem można ze spalenia produktów pirolizy odzyskać.
    >
    > No i durnie ci strażacy, co hałdy gaszą wodą. Toz przeciez musi
    > pierdyknąć,
    > nie?

    No to nie ważne co wybuchało, ważne że widowiskowo wybuchało. Może duchy?
    Niezależnie od tego co tam się działo wiem że nie wrzucę nigdy potasu do
    wody i będę gorąco namawiać mojego synka by też tego nie robił. Widziałem
    czym to skutkuje niezależnie od tego czy potrafię do tego dopisać reakcję
    czy tylko opowiedzieć.
    --
    Jackare