  • Data: 2009-07-18 22:29:45
    Temat: Re: Pytanie o grzejniki
    Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > 19000 za kotłownie do domku, niezła cena

    Mam też oferte na 25 z 300W ;-O
    Ale mam też ofertę za 15 z Wolfem, ale tam od razu, że czegoś już nie ma
    (chyba programatora cyrkulacji), do tego mniejszy zasobnik warstwowy (niby
    odpowiada wydajnością 150 normalnej - ale kto to wie?)
    Choć widziałem zestaw Vitodens 200W + 150L za 11500 w necie. Co do tego
    realnie jeszcze potrzeba?
    Liczyłem że zapłace za kotłownię max 13 tys w kosztorysie własnym... więc 19
    to jakas abstrakcja.
    Generalnie będe miał i kaloryfery i podłogówkę oczywiście (żeby była jasność
    bo napisałem tylko o salonie, ale tam gdzie kafle będzie podłogówka)

    --
    Mariusz