  • Data: 2009-07-19 10:39:08
    Temat: Re: Pytanie o grzejniki
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h3tkgk$hgf$1@opal.futuro.pl...

    > A tam, z niewiedzy wynika. Co oni moga wiedzieć jak tylko działalność mają
    > z wpisem usługi hydrauliczne :-)
    > Co za wielkie tajemnice oni tam mają? To sa ci źli z powodu tego, że
    > inwestor za duzo wie o sposobie wykonania prac i sie czepia :-) To ci :-)
    > Dzisiaj o tym było :-)
    > Kiedys sztuczki magików cyrkowych owiane były legendą, a dzisiaj kupisz
    > 100 książek z opisem każdej :-)

    I co z tego, ze kupisz książki, skoro źle interpretujesz wiedzę z tych
    książek.
    Poza wiedzą książkową trzeba jeszcze mieć doświadczenie, a to zdobywa się
    budująć, dużo budująć.
    Co zaś się tyczy Twojego przekonania, że inwestor, który wie dużo jest
    niewygodny to powiem Ci tak:
    Ja osobiście wolę inwestorów uświadomionych i znających temat, ponieważ z
    takimi jest mi się o wiele łatwiej dogadać. Wiedzą, ze to co ja im
    zaproponuję nie jest zwykłym naciąganiem lecz czymś potrzebnym lub też
    wartym wykonania czy to ze wzgledów ekonomicznych czy też dla własnej
    wygody. Niestety najgorsi są ci inwestorzy, któym się tylko wydaje, że się
    znają, a do tego są przekonani do swojej nieomylności (nie buerz tego do
    siebie ;)