eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePytanie o grzejnikiRe: Pytanie o grzejniki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytanie o grzejniki
    Date: Sun, 19 Jul 2009 12:57:54 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <h3uu7u$r7i$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h3t55o$9ag$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h3tb0f$504$1@news.interia.pl>
    <h3tcpl$5v3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h3tchl$6vu$1@news.interia.pl>
    <h3teg0$712$1@opal.futuro.pl> <h3tdui$8k4$1@news.interia.pl>
    <h3ti8f$df8$1@opal.futuro.pl> <h3thl5$ctu$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089077131020.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1248001086 27890 89.77.131.20 (19 Jul 2009 10:58:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Jul 2009 10:58:06 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: jacek_plumpi
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:367402
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h3thl5$ctu$1@news.interia.pl...

    > Chyba jednak nie. Firma nie jezdzi po Polsce na kazde wezwanie. Przeszkola
    > jakiegos facia i ten sie pozniej produkuje na lokalnym rynku. Tak czy tak
    > latwiej o serwis w lokalnej hurtowni w wigilijna noc, kiedy okazesz sie
    > fucktura zakupu u nich. Reszta Cie oleje, nikt nie bedzie jechal 500km w
    > swieta.

    Dokadnie tak jest, a potweirdzam to na podstawie własnego doświadczenia, bo
    serwisuję kotły ACV.
    Płaci się drożej u lokalnego sprzedawcy, ale ten zapewnia szybki serwis.
    Serwis fabryczny przyjeżdża tylko wtedy, kiedy lokalny serwis nie jest w
    stanie sobie poradzić z usterką lub usterka ta jest zbyt kosztowna dla
    lokalnego serwisu.
    Niestety nie jest możliwością, aby serwis fabryczny przyjechał tego samego
    dnia do klienta. Nierzadko jest to kilka dni lub nawet tydzień-dwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1