  • Data: 2013-01-31 14:26:02
    Temat: Re: Pytanie o kabinę prysznicową
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przez dwa lata pomagałem budować Hameryke.
    Tam prawie wszystko jest robione w drewnie.
    Zdarzyło mi się rozwalić pare łazienek.
    I NIGDY nie widziałem żeby woda weszła pod płytki.
    Fakt że te łazienki miały po 10/15 lat.
    I nie rozmumiem po co wszyscy piszą o tej foli w płynie.

    Gdyby miał miejce to nie bawił się w żadne kabiny.
    Tylko dorobić ściane i płytki.
    Jak kasy wystarczy to szkalne drzwi jak nie to roleta (mam polecam) lub zasłona.
    dopóki nie odłoży sie więcej kasy.