  • Data: 2013-01-31 16:44:22
    Temat: Re: Pytanie o kabinę prysznicową
    Od: p...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 16:17:13 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

    > Poza tym aby:
    >
    > - móc sensownie wykończyć styk obudowy brodzika z podłogą
    >
    > - nie panikować jak ktoś rozleje wiadro z wodą
    >
    > - nie obudzić się z grzybem na suficie piętro niżej gdy ten super brodzik a
    >
    > akrylu po dwóch latach zacznie przeciekać.
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Ergie

    Woda, woda woda.... Same płytki i tak nie uchronią przed stojącą gdzieś w kącie wodą
    i tu wystarczy uszczelkę wodną ze ścian wyciągnąć na narożniki wewnętrzne. Bez
    izolacji jeśli nie poleci niżej to i tak zacznie śmierdzieć, lub spuchnie szpachla po
    drugiej stronie ściany :). Do wykończenia styku podłogi z obudową czy zabudową
    brodzika nie wymaga wyłożenia całej podłogi pod nim. Może ja jakiś błąd powielam i
    sam sobie w ustaleniach z klientem metry kwadratowe ucinam ;).