  • Data: 2013-01-31 15:25:06
    Temat: Re: Pytanie o kabinę prysznicową
    Od: p...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 14:17:25 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > W łazience i tak zwykle kafelkuje się całą powierzchnię podłogi nawet pod
    >
    > brodzikiem stojącym na nóżkach. Rury kanalizacyjnej trzeba dać tyle samo.
    >
    > Jedyna różnica to koszt odpływu liniowego kontra koszt brodzika.
    >

    > Odpływy liniowe z nierdzewki można obecnie kupić już za 150 zł, a najtańszy
    >
    > brodzik z obudową to koszt 200zł. Nie wiem skąd twierdzenie, że odpływ
    >
    > liniowy jest droższy.
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Ergie

    Nie zgodzę się. Odpływ liniowy to w zależności od tego czym się "pryskamy" i jaka
    jest tego wymagana wydajność(ważne)oscyluje wokół kilkuset do ponad tysiąca złotych.
    Sam znalazłem najtańsze znośne jakościowo za 250-300zł. Mowa o odpływie, nie kratce
    np. z Viegi gdzie koszt to jakiś 120-150zł. Nie liczysz izolacji, taśm
    uszczelniających, kleju do spadku, robocizny przy montażu odpływu. Za montaż brodzika
    zapłacimy od 50-200zł. Plus nawet duży wypaśny, płytki brodzik za 1000 zł może w
    kalkulacjach nie zrównoważyć się z tym wyklejonym ceramiką. Płytki pod brodzikiem? Po
    co?