  • Data: 2013-01-31 16:37:10
    Temat: Re: Pytanie o kabinę prysznicową
    Od: p...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 16:00:55 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 15:47:00 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    >

    > Jest:

    > Miało być:
    >
    > Uważasz że wyklejenie kafelek ze spadkiem i uszczelnieniem + montaż odpływu to
    wyjdzie drożej jak 1200zł?

    > ;)

    Podałem najdroższy 100x80 jaki montowałem. Więc to jak dla mnie górna granica. Zwykły
    ostatnio widziałem w promo za 250zł, półokrągły 90x90. Podstaw pod obliczenia i
    wyjdzie całkiem inny wynik. Spadki na etapie wylewek są, owszem, ale w domach gdzie
    projekt z góry to przewiduje. W blokach, kamienicach i zastanych już poziomo
    podłogach czeka nas jeszcze zazwyczaj skucie istniejących, aby wejście było bez
    progu. Ja za darmo nie montuję nigdy elementów kosztujących kilkaset złotych, nawet
    brodzików w promocji :). Zostaję przy swoim. Twierdzenie że dobrze zrobiony brodzik w
    płytkach to te same pieniądze co zwykły, to wprowadzanie ludzi w błąd. Samo
    estetyczne wyklejenie płytek ze spadkami to już trochę pracy.