  • Data: 2013-01-31 19:51:05
    Temat: Re: Pytanie o kabinę prysznicową
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zapinio" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Mój przypadek nie jest szczególny. Przeciwnie jest dość typowy.

    Aha, a więc mieszkanie w zabytkowym budynku jest typowe :-)

    > Nie odpowiedziałeś technicznie na żadne z zadanych pytań.

    Bo nie zwykłem teoretyzować. Szczególne przypadki wymagają szczególnych
    rozwiązań, jeśli opiszesz szczegółowo swoją sytuację i wymagania to coś
    doradzę. Na razie skupiam się na doradzaniu ogółowi czytelników w nie tak
    niezwykłych sytuacjach jak zabytkowy budynek.

    > Jeżeli ktoś z góry zakłada projektowanie domu pod konkretne rozwiązania to
    > można robić wszystko wedle woli i przekonywanie się co do celowości z
    > inzynierskiego punktu widzenia nie ma żadnego sensu.

    Co nie ma sensu? Posiadanie odpływu w podłodze? Toż to najprostsze
    zabezpieczenie przed zalaniem a do tego wygodniejsze od tradycyjnego
    brodzika i łatwiejsze w uszczelnieniu i utrzymaniu w czystości .

    > To dotyczy wielu różnych rzeczy.
    > Jeden (jak ja) woli normalne urządzenia AGD, drugi musi koniecznie
    > przyczepić sobie wyrób drewnopodobny jako drzwiczki żeby było pienknie.

    A co jest bardziej normalnego w sprzęcie do lub nie zabudowy? To tylko
    kwestia gustu, w przypadku brodzik kontra odpływ nie tylko wygląd się
    zmienia.

    > Natomiast owszem na grupie, jeżeli człowiek się pyta to należy wskazać za
    > i przeciw, trudności wykonawcze czy wręcz wykonawcze niemożliwości etc.
    > Mnie nie przekonasz, bo ja sobie odpływu liniowego nie zrobię...:-). Nawet
    > jeśli jest "lepszy".

    Chyba p[omyliłeś pojęcia. Ja nie chcę Cię "przekonać". To nie grupa
    propagandowa aby kogoś przekonywać. To jest grupa dyskusyjna to nie
    przekonywanie ale odkrywanie faktów.

    > Wolno mi nawet jeżeli tobie się to nie podoba.

    Mój gust nie ma nic do rzeczy. Piszę o faktach, a nie o gustach.

    > Tak jak nie muszę używać smartfona choć to jest szalenie trendy.

    Moda nie zmienia matematyki ani fizyki.

    > Na marginesie, z tego co wiem obecnie wszystkie instalacje dotyczące
    > lokalu powinny się zamykać w kondygnacji.
    > Nie wiem czy jest to usankcjonowane prawnie, ale z pewnościa jest to tzw.
    > dobra praktyka projektowa.

    Nie słyszałem, ale nawet jeśli to w żaden sposób nie uniemożliwia wykonania
    odpływu liniowego co najwyżej utrudnia.

    Pozdrawiam
    Ergie