  • Data: 2010-09-17 18:33:35
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    medea napisał(a):
    > W instrukcji było, że nie powinno się zbyt długo zostawiać jednego
    > obrazu, właśnie z tego powodu.
    Gdy kupowałem TX-P42S10E dwa lata temu to te panele były juz dawno
    odporne na tę dolegliwość. Kiedyś plazmy sie wygrzewało, teraz juz nie
    ma takiej potrzeby.
    W necie na forach są przykłady pracy reklamowej tych paneli w różnych
    instytucjach, gdzie pracują całymi dniami na jednostajnych obrazach, i
    po kilku latach nie było śladu po stałych punktach.
    Myslę że panele TX-P42G20E i TX-P42S10E są takie same (jeżeli sie mylę
    to proszę mnie poprawić) i w mojej instrukcji takich informacji nie ma.
    > Obraz filmów i programów w HD to żyleta, żadna zmarszczka aktorów się
    > nie ukryje. ;)
    A to fakt.
    Dodam że robi świetną robote jako monitor do kompa, oglądanie zdjęć i
    filmów w HD to bajka :)
    --
    Krzysiek