    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytanko o CO i CWU
    Date: Fri, 21 Oct 2011 23:16:25 +0200

    > Myślę, że jesteś na samiutkim początku dość długiej drogi zdobywania
    > wiedzy :-).
    Moim zdaniem wiesz więcej odemnie, mimo to że ja sam sobie zrobiłem
    instalacje co, grzeje piecem(2f) który niema, lub ja niewiem ze ma
    jakikolwiek zasobnik wody. po wejściu do domu wciskam "start" ( o ile
    nie ustawiłem czasówki) i zanim sie rozbiorę, porozkładam zakupy(itp),
    widzę ze ciepło z kaloryferów "powiewa" firankami. tak wiec w małych
    układach, aluminiowych kaloryferach - odzew jest błyskawiczny. Niestety
    nie w ogrzewaniu podłogowym. tu bez 45 minut - nie ma efektu, a naprawdę
    ciepła podłoga jest po 1.5 godziny.

    Co do magicznego sterowania i reakcji na ciepło. Dla mnie 22 stopnie
    wieczorem to temperatura OK. natomiast jak wstaje rano, to 22 stopnie to
    zimnica. Niema bata zebym w niedziele nie rozkręcił ręcznie kaloryferów
    na te 24 stopnie. Inaczej mówiąc, rano piec odpala na maksa, jak jestem
    w pracy to go gasi czasówka a ja ustawiam na 50%, wracam mam ciepło,
    wyłączam piec na noc(cały czas czasówka). W d... mam sterowanie w
    zależności od temperatury.

    ToMasz