    From: "Yozwig" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: RE - jak zmarnowac życie ...
    Date: Thu, 30 Dec 2010 15:55:29 +0100

    A ja myślę, ze dyskusja jest zbyt jadowita,
    bo prawie wszyscy tu mają rację ;) (i co z tego?)
    Czy faktycznie nikt pistoletu do głowy nie
    przykładał? No nie wiem, różnie to bywa.
    Ja np. wziąłem kredyn we frankach, bo sąd
    podczas rozwodu dał mi taki warunek, mam
    za 3 miesiące mieć dom, własny, nie wynajętą
    dziuplę, to dostanę dzieci. I dostałem.
    Byłem bogaty i mnie było stać, ba wydawało
    się to najrozsądniejszym rozwiązaniem, wszak
    nie byłem jakimś tam zależnym od wiatru
    politykiem tylko kilkanaście lat awansującym
    specjalistą w wąskiej dość branży. Niestety
    branżę Polska zgodziła się zlikwidować
    w negocjacjach z Unią a wszystkich w koncernie
    (sprzedanym za wartość towaru w magazynach
    naszym "odwiecznym przyjaciołom") zaczęto
    degradować i zwalniać (efekt wygaszania pieca).

    I jaki z tego wniosek? Otórz moim zdaniem
    żaden. Losy świata nie leżą w naszych rękach...
    Jesteśmy za malutcy, żeby decydować
    o całym swoim życiu z góry, a nie wszyscy
    je mamy takie proste jak koleżanka Ikselka
    choćby. Tylko istnieje podejrzenie, że ją
    ktoś poprostu utrzymuje, to może sobie
    pozwolić na takie wypowiedzi... Stąd już
    tylko krok do pytania czym płaci, ale dajmy
    spokój...