    From: "Yozwig" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: RE - jak zmarnowac życie ...
    Date: Thu, 30 Dec 2010 17:17:16 +0100

    news:11vpyhviup6r1.1rqw0poc4q5hm.dlg@40tude.net...
> [...]
    /.../

    > Ale mamy głowy, aby myśleć, ze fortuna kołem się toczy. Było Ci dobrze,
    > ale
    > nie wziąłeś pod uwagę, ze to się może w każdej chwili skończyć.

    No właśnie pisałem, że czasem występuje jednak
    przymus... i nie można tak uogólniać. Ty niby
    gdzie mieszkasz? W dzioopli? To że Ciebie
    ktoś uposażył, nie znaczy, że wszystkich.
    Konsumujesz coś na co ktoś zarobił...
    Łoś jakiś tyra a Ty dziubiesz rady na necie ;)

    > Owszem, Ty na pewno nie. Różnimy się tym, ze ja MYŚL|.

    > Mam bank, więc to Ty mnie utrzymujesz. Niczym Ci nie płacę :->
    > A kiedyś ja, pracując, utrzymywałam ciebie. Żebyś miał stanowisko pracy i
    > dlatego miał na kredyty. Ja sama kredytów nie brałam - uważałam, że mnie
    > na
    > nie nie będzie stać, kiedy się koniunktura zawali. I zawaliła się, nie?
    > Co,
    > nie wziąłeś tego pod uwagę? Ty, taki mądry? :->

    Widzę takie landryny codziennie "co mają bank".
    (Nie pytajcie w którym miejscu)
    Najczęściej w terenowych samochodach, ubrane
    w futra i wydające dziennie tyle pieniędzy, ileby
    nie zarobiły przez miesiąc, gdyby jakimś cudem
    musiały pójść do pracy. Ja tego nie chcę nazywać
    po imieniu ;), ale takim osobom nie wypada pouczać
    innych zbytnio ;).

    --
    Yozwig