  • Data: 2017-11-23 11:26:50
    Temat: Re: Rachunek za tesle
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 23 Nov 2017 01:56:44 -0800 (PST), Lisciasty

    > No właśnie ile razy? Zero, nic nie pisałeś, a pytałem :>

    Nie pytałeś, po prostu założyłeś, że kupuję w celu zwrotu. ;P

    > Niestety nie i teraz poprawiam po partaczach. Ale ceny to mocno zależą
    > od regionu, może u Ciebie tyle sobie po prostu wszyscy wołają bo nie ma
    > ludzi do roboty.

    Nie da się ukryć, że w Wawie trochę drożej, nie da się też ukryć, że te
    wyceny od solidnych i polecanych, w związku z dobrą jakością wykonania,
    firm dostałem.

    Dwie firmy nawet mi odmówiły z miejsca, bo za daleko (raptem trzeba przez
    Wawę wszerz przejechać). Jedna firma się skusiła na wycenę dopiero jak
    napisałem, że mam domek na budowie gdzie można przenocować, a druga mimo
    tego odmówiła bo i tak w okolicy mają tyle roboty, że mogą przebierać.

    Także jak widać po raz kolejny, sama bida i bezrobocie! Tylko jak przyjdzie
    co do czego, to nie ma komu robić a jeszcze trzeba płacić jak za złoto
    nawet partaczom bez pojęcia o robocie.

    > Albo chrzań to i kup falownik hybrydowy off/on grid i jakieś akumulatory,
    > a do tego fotowoltaikę. Będziesz miał taką samą funkcjonalność, a do tego
    > jeszcze więcej ficzerów, zabawy i wskaźników :P

    Myślałem i o tym, ale obawiam się jakości kontroli ładowania i
    rozładowania. Co z tego że taniej kupię falownik i akumulatory, skoro za
    2-3 lata baterie będą się nadawać do śmieci. Tesla pokazała, na przykładzie
    samochodów, że dobrze ten element opanowała i raczej nie bez przyczyny daje
    10 lat gwarancji.

    --
    Pozdor
    Myjk