    From: "MIX-NET" <hk@.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Rachunki, jak obnizyc?
    Date: Fri, 9 Sep 2011 22:48:14 +0200

    Użytkownik "Przesmiewca" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:nkbh67l6lel8960l5o4d01987vuftig7sg@4ax.com...
    > "MIX-NET" <hk@.pl> napisał(a):

    > Powiem tak - wydaje mi sie, ze to to po prostu inne zwyczaje Twoje i inne
    > sasiada generuja roznice.

    Nie do konca sasiad tylko kolega, a wiec inny calkiem blok. Zgadzam sie, ze
    raczej nie nalezymy do oszczednych ale chyba czas zaczac :) Fakt, ze nie
    mozna wpadac w paranoje, ale tez nie moze byc tak duzych roznic tym bardziej
    ze u niego jest dwojka dzieci, u mnie jedno.
    Zoma kapie sie pod prysznicem 2 razy dziennie. Woda leci hmmm :) musze
    zmierzyc 2 x 10 minut moze. Corka pluska sie raz dziennie. Woda do wanienki
    i siedzi. Nie wiem ile moze wchodzic do takiej wanny dla dziecka.
    Sporadycznie kapie sie w duzej wannie, ale oczywiscie nie pelnej. Ja sie
    kapie raz dziennie, albo wogole. Tzn. kapie sie w pracy. Wode spuszczamy
    moze nie wiem 10 razy dziennie. Tez musze sprawdzic ile to jest litrow.
    Naczynia myje tak, ze namydlam gabke, oplukuje naczynie, zamykam wode, myje
    gabka, odkrecam wode i splukuje. I tak x razy. Zalezy ja bardzo jest zlew
    zawalony. Prania sie nie robi codziennie, ale jak juz trzeba to pralka
    chodzi 4 cykle pod rzad. Na gazie gotujemy normalnie, moze nawet
    powiedzialbym ze malo. Moim zdaniem gaz idzie glownie na podgrzanie wody.

    Dodam, ze pare miesiecy temu junkers byl czyszczony, bo przed czyszczeniem
    chodzil na maksa, a woda byla letnia. Teraz chodzi na 1/3 mocy i myslalem,
    ze rachunki beda mniejsze ale nic z tego. Co do wody to mamy chyba
    najdrozsza w kraju. Ok 14 zl/m3.

    MIX-NET