    From: "Koteczek" <n...@s...org>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
    Date: Sat, 21 Apr 2012 11:06:30 +0200

    > miałem odkurzacz z filtracją wodną przez dłuższy czas i powiem ci
    > jedno nie ma bardziej upierdliwego rozwiązania na święcie, Ciężki
    > kłopotliwy w uzbrojeniu, nie przelecisz nim tak na szybko bo sie coś
    > rozwaliło. Po każdym sprzątaniu musisz przeprowadzać operację
    > czyszczenia odkurzacza, wylać wodę wypłukać.
    > Normalny odkurzacz po prostu włączasz i używasz potem wyłączasz i
    > odstawiasz w miejsce stacjonowania (ewentualnie wytrzepujesz
    > zawartość pojemników na odpady. Co jakiś dłuższy czas myjesz filtry.

    Wszystko prawda z tym ze z wodnego nie wychodzi charakterystyczny smrodek jak z
    workowego po dluzszym uzywaniu (przez pierwsze 4 odkurzania na nowym worku nic
    nie capi). Najlepszy jest odkurzacz centralny no ale to tylko do domkow...

    Posiadam elektorlux ultra silencer i nawet worki zachwalane jako anti odour to
    sciema ale jest bardzo cichy jak na odkurzacz oczywiscie. Szczotka ulegla
    awarii po 7mc uzywania (slaby plastik, glupi projektant) ale wymienili na nowa.