  • Data: 2012-04-24 12:37:19
    Temat: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 08:00:20 +0200, quent napisał(a):
    > Tu chodzi właśnie o podejście do sprzętu.
    > Jeśli kupuje używkę wodnego Karchera za powiedzmy te 230zł i chodzi mi to to
    > 5 lat po czym się np. psuje to wypieprzam to do kosza i kupuję następne.

    Jasne, Twoje prawo :) Ale nadal jest to tylko odkurzacz workowy, który się
    wspomaga wodą z mniejszym lub większym powodzeniem. Nadal posiada większość
    wad odkurzacza workowego i mam podejrzenia że filtrowanie kurzu na wylocie
    jest o niebo słabsze niż u Rainbowa.
    Ja wolę zapłacić więcej za coś co jest bezawaryjne i nie będzie wymagało ode
    mnie kupowania co chwilę worków i filtrów, a przy tym zapewnia lepsze
    odkurzanie.

    Już nie mówiąc o tym, że ten używany karcher to była cała jedna oferta,
    teraz został już tylko jakiś za 600zł. Rainbowy w okolicach 1000-1300
    są oferowane cały czas - na allegro i w różnych serwisach.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944