  • Data: 2012-04-26 10:08:30
    Temat: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 08:15:37 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
    > tylko skąd twoja wiara w cudowne właściwości odkurzaczy rainbow, gdyby
    > posiadali takie cudowne rozwiązania to by już dawno zmonopolizowali rynek
    > odkurzaczy przemysłowych,

    Chyba nie bardzo się nadaje. Zbiornik z wodą trzeba co jakiś czas czyścić -
    ja po jednym piętrze z reguły mam w zbiorniku sporo gęstego szlamu, więc
    przy sprzątaniu całego piętra hotelu pewnie trzeba by było latać z 5 razy do
    łazienki i płukać zbiornik. Poza tym nie ma powodu by w hotelach utrzymywać
    taki poziom czystości - ważniejsze jest pobieżne odkurzanie dzień w dzień.

    > centralnych

    A po grzyba w centralnym taki system? Odkurzacz centralny siedzi w piwnicy
    i dmucha brudami przez worek, najczęściej z wylotem na zewnątrz. Latać do
    piwnicy co chwila by opróżniać zbiornik? nonsens...

    > i innych.

    Rainbow na pewno nie jest wart oficjalnej ceny (ostatnio się dowiedziałem -
    ok. 7500 + koszmarne ceny akcesoriów dające jakieś doadtkowe 5000), ale
    pewnie ciężko go złożyć z części za 200zł. Ciężko by im pewnie było
    konkurować z całą gamą mniej lub bardziej skutecznych odkurzaczy, więc
    postawili na politykę wysokiej ceny, sprzedaż bezpośrednią z gigantyczną
    marżą - i jakoś działa, skoro od lat 30. świetnie się im powodzi.

    > A tutaj dupa, wciąż wciskają
    > super drogie odkurzacze przez komiwojażerów osobom prywatnym. Raczej nie
    > mają nic genialnego konstrukcyjnie mają genialny pomysł marketingowy.

    jw.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944