    From: "forestdumb" <...@...z>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ranking kotłów na ekogroszek - na co zwracać uwagę.
    Date: Fri, 27 Sep 2013 15:05:20 +0200

    > Roboty przy tym nie wa wogole, raz na 2 tygodnie wysypac popielnik do
    > smietnika. i raz na tydzien odkurzyc kotłownię
    > to dla mnie relaks i przyjemnosc czasami fizycznie poruszać się.

    cena przemawia, nic wiecej - a kotlownie co ile odmalowujesz? Widzialem taka
    nowa kotlownie, widok dosc smutny bo wszedzie pyl. Wegiel trzeba miec gdzie
    skladowac. Dom kolesia z 2005(?) wiec i piec chyba nie od babci na wsi tylko
    nowy. Zawiewa smrodem po okolicy wiec sasiedzi pod nosem przekliknaja pana
    oszczednego bo na osiedlu jest niebieskie paliwo.

    Cena tak, reszta NIE. Zabronic pewnie nie ale moze jakies podatki ekologiczne
    ;)